XOCOLATADA SOLIDÀRIA I VENTA D’ENTRADES PEL CONCERT D’HIVERN

Estimades famílies,

El proper divendres, 17 de desembre, a partir de les 16:30 hores, cel·lebrarem al pati de l’escola una Xocolatada Popular Solidària en la que oferirem a grans i petits un berenar consistent en una tassa de xocolata calenta i melindros, per un donatiu de 1,5 euros.

També tindrem activitat de tatoos per nens i venta de Poisentties ( planta de Nadal).

Tots els beneficis es destinaràn íntegres a La Marató de TV3, que enguany està dedicada a la Salut Mental.

Venda d’entrades pel Concert d’hivern

Tanmateix, informem que el despatx de l’Afa romandrà obert els següents dies per a la venda d’entrades pel concert d’hivern que els i les alumnes de l’escola oferiràn el pròxim 22 de desembre.

El preu per entrada serà d’un euro que es destinarà íntegre a La Marató de Tv3. El número màxim d’entrades que es podràn adquirir seràn 2 per alumne. En el cas de tenir més fills escolaritzats a l’escola i que pertanyin a diferents cicles, es podràn adquirir 4 en total, dos per cada alumne.

Horari venda entrades:
– Dimecres, 15 de desembre: de 9 a 10h i de 15:30 a 16:30h
– Dijous, 16 de desembre: de 9 a 10 h i de 15:30 a 16:30h.
– Divendres, 17 de desembre: de 9 a 10h.
– Dilluns, 20 desembre, de 9:00 a 10h i de 15:30 a 16:30h.