Comissió del Menjador

La Comissió de Menjador és l’encarregada de gestionar el servei d’àpats diaris juntament amb el vistiplau de la direcció de l’escola. Treballem per oferir menús sota les directrius de la OMS i el Departament de Sanitat.

S’ofereix un total de 8 variacions de menú mensual, adaptats a diferents intoleràncies alimentàries i opcions culturals.

Durant l’any, s’organitzen dos jornades gastronòmiques per conèixer diferents cultures culinàries.

Tanmateix, durant l’estona de menjador, es treballen els hàbits alimentaris i de menjador.

Als nostres menús:

• Els llegums i la pasta sempre són de producció ecològica.
  • El peix (lluç, salmó i bacallà) és fresc 1 cop al trimestre.
  • Els precuinats només es donen 2 vegades al mes.
  • Les carns de porc, vedella i pollastre són lliures d’al·lergògens i procedeixen de granges catalanes.
  • La fruita és variada, de temporada i de proximitat.
  • Els iogurts són de La Fageda (Producte d’acció social).

Informació bàsica del servei de menjador escolar: Curs 2019-2020

Per a qualsevol dubte o consulta sobre el servei us podeu dirigir al despatx del Menjador, cada dia en horari de 9:00 a 9:30h.
En el cas de no poder venir personalment, us podeu adreçar al responsable de l’empresa que gestiona el menjador:
e-mail: me.escolaelpalau@peretarres.org
Telèfon mòbil: 689 364 270 (de 9h a 12h).
Així mateix, podeu trucar al telèfon de l’escola: 93 680 16 45

O podeu posar-vos en contacte directament amb els membres de l’AFA:
e-mail: afaelpalau@afaelpalau.cat
a través de l’APP en aquest enllaç: https://afaescolaelpalau.cat/contacte/

FUNCIONAMENT DEL MENJADOR

Els menús són elaborats per la dietista d’Arcasa i les Recomanacions de la Fundació Dieta Mediterrània, i supervisats cada mes pels membres de la Comissió de Menjador de l’AFA, pel que garanteixen l’equilibri nutricional.

S’atén a qualsevol tipus d’intolerància i al·lèrgies que es notifiquin amb certificat mèdic.

L’equip de cuina el formen una cuinera i una ajudant.

L’equip educatiu del menjador el formen 1 director de lleure i 6 monitors de lleure.

L’equip educatiu s’encarrega d’acompanyar, en tot moment, els nens i nenes, vetllant per la seva seguretat, el seu benestar i donant pautes de comportament, adquisició d’hàbits higiènics i alimentaris i oferint-los activitats diverses per potenciar i desenvolupar les seves capacitats.

El Director de Lleure està a la vostra disposició tots els dies de la setmana de 9.00 a 9.30h per a qualsevol dubte o consulta al seu despatx al costat de l’AFA.

Click per vore pdf